Onbegrijpelijk
Van "Ontwikkeling Sportlandschap Middengebied Stede Broec Zuidwest"
Ga naar het project
kon de moestuin niet geholpen worden met verhuizen, worden er nu 10tallen miljoenen door de plee gespoeld. Het gaat al zo lekker met de financien van de gemeente. Wiens prestigeproject is dit?
Reacties
om te kunnen reageren.
Totaal aantal likes: 1, totaal aantal dislikes: 0
. Log in om te reageren.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
